• Heeren XVII | Verhuur van Trainings- en vergaderruimtes

Faciliteiten bij Heeren XVII

Heeren XVII biedt verschillende faciliteiten aan waaronder afgesloten bedrijfsruimtes, pantry, toiletten, patchruimte, garderobe, printer, kopieerapparaat, parkeren, vergaderruimte, koffie/thee.

Ondersteunende faciliteiten

Heeren XVII kan u naast bovengenoemde faciliteiten ook ondersteunende faciliteiten bieden.

Virtuele receptie/telefonist

Heeren XVII is het vestigingsadres voor de ondernemer die nog geen behoefte heeft aan bedrijfsruimte.

Bij u komt het ook vast wel eens voor dat u niet in de gelegenheid bent om een telefoontje aan te nemen, maar stel dat het net een belangrijk telefoontje was dat misschien een nieuwe opdracht op had geleverd. Geen probleem deze zorgen zijn voorbij. Heeren XVII biedt namelijk de mogelijkheid om gebruik te maken van een telefonist. De telefonist is het visitekaartje van uw bedrijf en u loopt geen belangrijke telefoontjes meer mis. Het is mogelijk om de telefonist de telefoon aan te laten nemen met uw eigen bedrijfsnaam.

Er bestaat een keuze uit drie frequenties:
1.         Fulltime
2.         Parttime
3.         Incidenteel

Fulltime

Alle telefoongesprekken komen binnen bij Heeren XVII. Boodschappen worden genoteerd en acties worden genomen. U ontvangt een mailtje met daarin verwerkt de persoon die gebeld heeft, het telefoonnummer, firmanaam (indien aanwezig) en de reden van het telefoontje. U kunt dan zelf bepalen wanneer u actie onderneemt.

Parttime

Een parttime telefoonservice wordt ingericht op basis van de wensen van de huurder. Het kan namelijk zo zijn dat u bijvoorbeeld 1 dag in de week niet in de gelegenheid bent om de telefoon op te nemen, maar dat u dat toch belangrijk vindt. U kunt dan gebruik maken van de parttime telefoonservice van Heeren XVII.

Incidenteel

Van deze ondersteunende faciliteit kan gebruik worden gemaakt wanneer u bijvoorbeeld op vakantie bent, maar toch graag wilt dat uw bedrijfstelefoontjes aangenomen worden. De telefoontjes worden geregistreerd en via mail aan u verzonden.

Secretariële ondersteuning

Bij Heeren XVII kunt u beschikken over een volledig secretariaat. De secretaresse kan u op professionele wijze van dienst zijn. Bij secretariële ondersteuning kunt u denken aan reserveren van vergaderruimtes, agendabeheer, telefoon, e-mail, postverzorging, uitwerken van rapporten, opstellen van offertes en versturen van mailingen. Deze diensten worden afgestemd op uw wensen. U kunt ook zelf bepalen voor hoeveel uur in de maand of week u gebruik wilt maken van deze ondersteunende faciliteit.

Administratieve ondersteuning

U heeft weinig tijd om uw administratie uit te voeren. Geen probleem, Heeren XVII heeft de mogelijkheid om administratieve werkzaamheden voor u uit te voeren.

U kunt zelf aangeven welke activiteiten uitgevoerd kunnen worden. Dit kan een gedeelte zijn van de administratie, zoals het versturen van maandelijkse facturen. Er bestaat ook de mogelijkheid om de administratieve activiteiten geheel uit te besteden aan Heeren XVII. U hoeft zelf dan geen administratieve activiteiten te verrichten en u bent altijd op tijd met uw betalingen en aangiften. U kunt per week of per maand een overzicht ontvangen. Deze details kunnen allemaal afgestemd worden op uw wensen.

Archiveren

Er kan bij Heeren XVII een ruimte gehuurd worden om uw bedrijfsdocumenten op te slaan.
Als u een ruimte wil huren voor het plaatsen van een archief, maar u heeft geen tijd om alles te archiveren en bij te houden dan heeft Heeren XVII de oplossing. U kunt gebruik maken van de ondersteunende dienst archiveren. Het archief wordt ingericht en bijgehouden voor u. Zo kunt u makkelijk stukken terugvinden en kunt u zich richten op uw corebusiness.

Magazijn en werkruimte

Heeren XVII heeft ruime mogelijkheden voor magazijn en werkruimte.